Сенім телефоны
8 7182 516131
email: shool18@mail.ru
Мекенжайы: Павлодар қ., Я. Геринг к, 79
8 7182 515908, 8 7182 516131
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Е.А.Гамирова (Мектеп директоры) - Сейсенбі 15.00 сағ. 17.00 сағ.
Бір жылда2933896
Бір айда218170
Бір аптада45322
Кеше9727
Тәулік342
Анализ работы школы за 2017-2018 учебный год

Жұмысты талдаудың негізгі мақсаты 2017 - 2018 оқу жылындағы қызмет нәтижелеріне әсер еткен (оң немесе теріс) факторлар мен шарттарды анықтау негізінде жаңа оқу жылындағы жұмысты жоспарлауды талдамалы негіздеу болып табылады.

II. ТАЛДАУ  АНАЛИЗІ

I. Мониторинг  зерттеулер материалдары.

ІІ.     Мектепішілік бақылау мен жедел мектепішілік ақпараттың жүйелендірілген деректері (кестелер, диаграммалар, графиктер, педагогикалық жағдайлар мен бақылау объектілерінің сапалық және сандық сипаттамалары).

II.Сыныптан тыс  іс-шараларға қатысу нәтижелері бойынша анықтамалар.

IV.        Қорытынды әкімшілік бақылау жұмыстарының нәтижелері, оқушылардың  аралық және қорытынды аттестаттау нәтижелері.

V.  Бақылау жұмыстарының  нәтижелері.

VI.        Әкімшілік мүшелерінің басқару қызметінің нәтижелері

VII.       Педагогикалық кадрлармен жұмыс нәтижелері.

VIII.      Ата-аналармен жұмыс нәтижелері.

IX.        Оқушылармен жүргізілген сауалнамалар, сауалнамалар және зерттеулер нәтижелері.

X. Статистикалық деректер.

I. Ақпараттық анықтама

Жалпы мәлімет

Атауы:   «Павлодар қаласының  №18  жалпы орта білім беру мектебі » ММ

Мекен-жайы:Павлодар қаласы , Я.Геринг көшесі, 79

Телефоны: 516131, 515908, 517813

E-mail: shool18@ mail.ru

Лицензия:

Номері   113004758  01.04.2013ж

Мемлекеттік тіркеу туралы куәлік:

Тіркеу нөмірі 1528-1945-ММ    07.02.2006ж

ОО  түрі  жалпы білім беру мекемесі      

Аттестаттау туралы мәлімет: Сәуір, 2014 жыл.   Павлодар қ. Білім беру бөлімінің бұйрығы  №1-18/205 2.04.2010 ж.

 

ҚАЗІРГІ  ЖАҒДАЙЫ

Қалада орналасқан жері. Мектеп қаланың шетінде орналасқан.

Жұмыс тәртібі:

Оқушыларды қабылдау: 07.00-08.00

 

Таңғы жаттығу: 07.55 -08.00.

Сабақтың басталуы– 08.00.

Сабақтың аяқталуы  – 13. 40

Сабақ кестесі:

1 ауысым                                             2 ауысым

1сабақ  –  8.00-8.40                                           1  сабақ  -   13.35-14.15

2сабақ –  8.45-9.25                                2сабақ  –    14.20-15.00

3 сабақ – 9.40-10.20                                   3 сабақ  –   15.15-15.55

4 сабақ  – 10.35-11.15                   4 сабақ  –   16.10-16.50

5 сабақ – 11.20-12.00                     5 сабақ  –   16.55-17.35

6 сабақ  –  12.05-12.45                       6 сабақ  -    17.40-18.20

7 сабақ  -12.50-13.30                          7 сабақ -    18.25-19.05

8 сабақ  -13.35-14.15                          8 сабақ -    19.10-19.50                           

 

Жыл бойы СанПИН нормалары қатаң сақталған. Оқушының апталық оқу жүктемесінің деңгейі рұқсат етілгеннен  аспаған.

Сынып-комплектілер саны:

Ағымдағы оқу жылында мектепте 39 (2017-32) сынып-жиынтығы бар:

 

Бастауыш мектеп

Арнаулы орта

Жалпы орта

1 сынып– 6(5)

5 сынып– 3(3)

10  сынып- 1

2 сынып– 5(4)

6 сынып– 3(3)

11 сынып– 1

3 сынып– 5(5)

7  сынып– 3(3)

 

4 сынып– 5(3)

8 сынып– 3(2)

 

 

9  сынып– 2(2)

 

Барлығы:    21(17)  сынып

барлығы:    16(13)    сынып  

Барлығы :   2(2)  сынып

 

Сыныптардың  орташа  толымдылығы 24/26 адамды құрады, алайда 1 , 2, 3,8,9-сыныптарда білім алушылардың орташа саны 25 адамнан астады.

 

 

Ауысымның  құрылымдары  мен толықтырылулары:

2017-2018 оқу жылы ішінде мектепте оқыту екі ауысымда жүзеге асырылды. 1 ауысым: 1-ші, 3-ші, 5-ші, 8-ші,9-шы,10-шы,11-ші сыныптар және пәндерді тереңдетіп оқытатын сыныптар 6А, 8А, 9А.

 2 ауысым: 2-ші,4-ші,6-шы, 7-ші сыныптар. 1-ші ауысымда оқитын оқушылар саны-589, екінші ауысымда - 275.

 

Оқыту  бес күндік аптада оқытылады:

2017-2018 оқу жылында мектеп бес күндік  жұмыс   істеді.

Демалыс тәртібі:

Оқу жылының ұзақтығы, демалыс уақыты ҚР БҒМ бұйрығымен анықталған:

- 1-11 (12) сыныптарда: күзгі - 7 күн (2017 жылғы 30 қазаннан бастап 5 қарашаға дейін), қысқы - 10 күн (2017 жылғы 29 желтоқсаннан бастап 2018 жылғы 7 қаңтарға дейін), көктемгі - 13 күн (2018 жылғы 21 наурыздан бастап 2 сәуірге дейін);

Сандық сипаттамалары

 

Оқушылар саны:

 

 

Жоба

қуаты

2014-2015

 

2015-2016

 

2016-2017

 

2017-2018

Барлық сыныптар/

оның ішінде оқушылар саны

850

26/599

29/686

32/764

39/865

1-4 сыныптар

13/309

15/379

17/541

21/421

5-9 сыныптар

11/271

12/278

13/291

16/420

10-11 сыныптар

2/19

2/22

2/29

2/24

 

 

 

Оқушылар контингентінің өзгеру диаграммасы

 

 

 

 

Сыныптар жиынтығының санының өсу  динамикасының диаграммасы

 

Қорытынды: жыл соңында білім алушылар саны 865 құрады, бұл өткен оқу жылының көрсеткішінен 101 оқушыға артық. Диаграммадан бастауыш мектепте, орта буын  сыныптарының  жалпы санының өсуі байқалады.

 

 

 

Контингентті сақтау

 

 Барлық оқушылар

Оқу жылы

2014-2015

2015-2016

2016-2017

2017-2018

Оқу жылының басындағы

585

686

676

857

Оқу жылының соңы

599

684

764

865

Жыл ішінде есепке алынды

28

26

26

8

2 жылға қалдырылды

0

0

0

0

Экстернат нысанында оқуға ауыстырылды

0

0

0

0

Оқу жылы ішінде оқудан шығарылды

0

0

0

0

Жыл соңында шығарылғаны

0

0

0

0

Оның ішінде:

 

 

 

 

Ауырғанына байланысты

0

0

0

0

Тұрғылықты жерінің өзгеруіне байланысты басқа ТМ ауыстыру

14

28

28

12

Басқа себептер

0

 

 

0

 

 

 

1

Барлық оқушылар(Ұлдар/қыздар)

684(357/327)

764(360/404)

865 ( )

2

Көп балалы отбасылары

14

13

19

3

толық емес отбасынан шыққан балалар оның ішінде:

137

157

160

4

бір асыраушысынан айырылған балалар

62

69

71

5

ажырасқан ата-аналардың балалары

67

71

82

6

Ата-аналар  құқығынан айрылған балалары  

1

2

2

7

Жетім балалар

4

9

13

8

Аз қамтылған балалар

136

129

178

9

Мүгедек балалар

7

7

7

10

Үйде оқыту

8

7

11

11

балаларды, босқындар және қоныс аударушылар

0

0

0

12

Оралман балалар

0

0

0

13

МІБ есепте тұрған балалар

2

1

1

14

ВУ-да тұрған балалар

6

6

6

15

қолайсыз отбасы

8

7

9

 

Келтірілген мәліметтерден оқуға түсушілер мен кеткен оқушылардың саны арасындағы динамикалық тепе-теңдік көрінеді. Білім алушылардың мектептен кетуінің негізгі себептерінің бірі тұрғылықты жерін ауыстыру болып қалады. Әлеуметтік қорғалмаған отбасылардың сипаттамасынан аз қамтамасыз етілген және толық емес отбасылардан шыққан балалардың көп екені туралы қорытынды жасау керек. Бұл факті мектептің психологиялық қызметінің жұмысын және сынып ұжымдарындағы тәрбие жұмысын жоспарлау кезінде ескерілуі тиіс.

 

 

IV. ОҚУШАЛАРДЫҢ   АТТЕСТАЦИЯСЫ

 

Соңғы үш жылдағы оқушылардың білім сапасы:

 

Оқу жылы

Үлгерімі, %

Білім сапасы, %

Динамикасы

2015– 2016

100%

50%

+6

2016 – 2017

100%

47%

(-3)

2017 – 2018

100%

46%

(-1)

 

 

 

ОҚЫТУ САТЫЛАРЫ БОЙЫНША БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ

 

Сыныптар

Оқу жылынағы оқушылар саны  

«5»

«4» және  «5»

«Резерв»

Білім сапасы(%)

25

1

11

1

56%

27

3

16

4

78%

23

3

10

 

48%

23

2

10

2

43%

25

4

12

 

64%

24

3

8

 

44%

28

5

12

 

50%

26

3

9

3

58%

27

5

12

2

78%

27

4

14

1

63%

26

3

7

 

35%

26

5

12

 

58%

29

2

9

 

55%

25

2

9

 

56%

23

4

12

1

52%

23

2

6

 

35%

27

0

7

 

63%

26

2

11

2

42%

28

3

17

 

50%

22

1

12

 

41%

барлығы

510

56

216

16

53%

27

0

8

 

26%

28

1

8

 

36%

27

1

10

 

22%

23

1

11

 

57%

21

0

5

 

19%

20

1

5

 

25%

24

1

8

 

54%

22

0

7

 

27%

19

0

7

 

26%

27

1

9

1

26%

28

2

8

 

37%

27

0

10

1

41%

26

0

2

 

23%

барлығы

319

8

98

          2  

33%

10а

10

0

6

1

60%

11а

12

3

3

 

42%

Қорытынды

22

3

9

1

55%

Барлығы

851

67

323

19

46%

 

Екі жыл ішінде білім сапасы мен үлгерім деңгейінің

оқыту сатысы

 

Сыныптар

2016-2017

2017-2018

Үлгерімі

Білім сапасы

Үлгерімі

Білім сапасы

1-е

100%

56%

100%

56%

2-е

100%

60%

100%

55%

3-е

100%

51%

100%

50%

4-е

100%

48%

100%

51%

1-4сыныптар

100%

54%

100%

53%

5-е

100%

41%

100%

33%

6-е

100%

42%

100%

36%

7-е

100%

33%

100%

35%

8-е

100%

27%

100%

36%

9-е

100%

33%

100%

23%

5-9сыныптар

100%

35,2%

100%

33%

10-е

100%

43%

100%

60%

11-е

100%

47%

100%

50%

10-11сыныптар

100%

45%

100%

55%

Мектепте

100%

47%

100%

46%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды: жалпы мектеп бойынша өткен жылмен салыстырғанда білім сапасы 1% - ға төмендеді, бұл кестеде  расталған.

Дегенмен, орта буында төмен сапалы білім мәселесі бар(5, 6, 7, 8, 9 -шы сыныптарда). 2-сыныптан 3-сыныпқа (-5%-ға), 4-сыныптан 5-сыныпқа (-7% - ға) көшу кезінде сапа күрт төмендейді. Бұл осы жастағы физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен, сондай-ақ сынып басқарудағы және оқыту сапасындағы проблемалардың болуымен түсіндіріледі. Бұл оқушылардың диагностикалаудың  қорытындысы растайды. Сонымен қатар, 2, 5, 7 сыныптарда білім мазмұнын жаңартуға көшу жүзеге асырылды.

 

Міндеттері:

Педагогикалық, ұйымдастырушылық, ақпараттық және материалдық-техникалық жағдайлар жасау, сабақтарды оқытудың жаңа тәсілдерін, белсенді нысандары мен әдістерін енгізу арқылы оқушылардың ойлау процестерін тереңдету; оқытудың орта және жоғары деңгейлеріндегі оқушылардың білім, білік, дағды жүйесін қалыптастыруға пәндік-жалпылама бақылауды жүзеге асыру.

Әлеуметтік  сұраныстарын зерттеу, Жеке оқу жоспарлары, оқыту процесінің нәтижелілігі, жоғары оқу орындарымен байланыс және қосымша білім беру жүйесін дамыту арқылы бейіндік оқытуды одан әрі дамыту.

Жобалық іс-әрекет арқылы оқушылар қауымдастығының жұмысын ұйымдастыру, ойлау әрекетінің түрлі тәсілдерін меңгеру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, модельді жүзеге асыру 

"Мұғалім-оқушы", "оқушы-оқушы", "мұғалім-мұғалім" қарым-қатынасының жағымды эмоциялық өрісін құру.

 Мектепте  кадрларды "күшейту".

 

 

 

 

 

 

 

V. Материалдық-техникалық база

 

Атауы

Саны

 
 

Оқу кабинеттері

46

 

Компьютер  классы

4

 

Шеберхана

2

 

Спорт  залы

1

 

Ритмика залы

-

 

Актзалы

1

 

Медициналық  кабинет

1

 

Стоматология  кабинеті

1

 

Асхана

1

 

Медициналық  орталық

2

 

Бейнелеу өнер кабинеті

-

 

Кітапхана, оқу залы, кітапхана қоры

2

 

Жылыжа

-

 

Логопункт

-

 

 

Мектепте  материалдық-техникалық базасы жеткілікті дамыған . Дегенмен, ескі жабдықтардан   жұмыс  істейтін тігін, слесарлық және ұсталық шеберханаларды қайта жабдықтауды талап етеді (токарь және слесарлық станоктардың тозуы 100%).Спорт залының жүктелуі өте жоғары. 2016-2017 оқу жылында шахмат кабинеті сатып алынды. Компьютерлік сынып 10 оқушы және 1 мұғалім қазақ тілі кабинетіне жинақталған. 5 интерактивті тақта жеткізуілуі  күтілуде.(40,44,45,18,22 кабинеттер)

 

VI. Ақпараттандыру бағдарламасын іске асыру

 

Компьютерлік техниканы енгізу және тиімді пайдалану. Мектеп жұмысының маңызды мәселелерінің бірі болып табылады. ОТҮ ақпараттандыру бойынша жұмыс осындай бағыттар бойынша жүргізіледі:

- оқу үрдісінде БТ тиімді пайдалану;

- БТ сабақтан тыс уақытта пайдалану;

-Интернет;

- оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау үшін тест базасын құру, ОЖСБ;

- мектепті басқару процесін автоматтандыру үшін деректер базасын толтыру (педагогикалық ұжымның, оқушылардың, кітапхана қорының, оқушылардың үлгерімінің деректер базасы));

- ОТҮ интерактивті жабдықтарды сапалы пайдалану;

- ОТҮ-де АКТ қолдану арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру;

 

-мұғалімдердің ЭОЖ, Күнделік, BilimLand, Imektep қолдануы.

ҚР білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, ҚР Білім беру жүйесін ақпараттандыру тұжырымдамасы (ҚР Үкіметінің 2001 ж. 06 тамыздағы № 1037 Қаулысы) негізінде және ҚР "Ақпараттандыру туралы" Заңын жүзеге асыру мақсатында 13.11.2015 ж. № 398-V мектептің ақпараттандыру бағдарламасы құрылды, оның мақсаты мектептің оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану арқылы педагогикалық үдерісті жетілдіру және осы базада оқушылардың білім деңгейін арттыру болып табылады.                  ( 2011.06.01. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)

 

Мектеп әкімшілігі оқу-тәрбие үдерісіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу үшін жағдай жасады. 141 (2012-2013-38) (2015-2) бірліктен тұратын компьютерлік парк, 1 подиум, 6 интерактивті тақта (2012-2013-3), 4 компьютерлік сынып, мамандандырылған биология, химия, физика кабинеттері интерактивті жабдықтармен жабдықталған тарих кабинеті және 12 компьютермен жабдықталған қазақ тілі кабинеті бар.

Мектепте жергілікті-есептеу желісі бар .Барлық кабинеттер Интернет желісіне ( жергілікті және Wi-Fi) қол жеткізе алады.

 

2012-2013 оқу жылынан бастап біздің мектеп электрондық оқыту жүйесінің жобасына енді. Осыған байланысты 2012 жылы ЭО үшін материалдық-техникалық жабдықтау алынды: компьютерлер мен ноутбуктер - 69, МФУ принтерлер-3, интерактивті жабдықтар-3. Мұнда кіреді:

мектеп сервері (Прокси үшін, алдын ала орнатылған ОС)+ИБП;

электрондық мұғалімдер бөлмесі 2 дербес компьютер (алдын ала орнатылған лицензиялық БҚ:ОЖ офистік қосымшалар, графикамен жұмыс істеу бойынша)+ИПБ+ микрофонмен құлаққаптар+ адаптер, МФУ (принтер-сканер-копир);

кітапхана 6 дербес компьютер (алдын ала орнатылған лицензиялық БҚ:ОЖ офистік қосымшалар, графикамен жұмыс істеу бойынша)+ИПБ+ микрофонмен құлаққаптар, МФУ (принтер-сканер-копир);

 

компьютерлік сынып-15 дербес

 компьютерлер (алдын ала орнатылған лицензиялық БҚ:ОЖ офистік қосымшалар, графикамен жұмыс істеу бойынша)+ИПБ+ микрофонмен құлаққаптар, Желілік принтер, интерактивті жабдықтар (тақта, проектор, компьютер);

мобильді сынып-15 Ноутбуктер (алдын ала орнатылған лицензиялық БҚ:ОЖ офистік қосымшалар, графикамен жұмыс істеу бойынша)+ИПБ+ микрофонмен құлаққаптар, тасымалданатын компьютерлерді сақтауға арналған сейф, жылжымалы интерактивті жабдықтар (тақта, проектор, компьютер); 

-оқу сыныптары-оқу кабинеттеріне арналған 30 дербес компьютер (алдын ала орнатылған лицензиялық БК:ОЖ офистік қосымшалар).Мұғалімдер жүйелі түрде электрондық журналдарды, КТП, оқу бағдарламаларын толтырады. Сынып жетекшілері өз оқушыларына барлық мәліметтерді портал және ОДБ электрондық базасына енгізеді.

Әкімшілік тарапынан интерактивті жабдықтарды пайдалануға жүйелі бақылау жүргізіледі. Бұл құрал-жабдықтарды пайдалана отырып сабақ кестесін тексеру, сабақтарға қатысу, сабақтың белгілі бір кезеңінде (презентациялар, флипчарттар) оларды сабақта енгізу уақытын бақылаумен сабақ енгізу бойынша кеңес беру, әр кабинетте құрал-жабдықтарды қолдану бойынша ай сайын есеп беру, мектеп мұғалімдері мен оқушыларымен әңгімелесу. Орта есеппен айына ACTIVstudio және ActivInspire актив бағдарламасын және интерактивті жабдықтарды пайдалану арқылы 400 сабақ өткізіледі.

 

 

Интерактивті жабдықтар тек сабақтарда ғана емес, сабақтан тыс қызметте де қолданылады. Бұл педкеңес, кеңестер, семинарлар, коучингтер, сынып сағаттары, кездесулер, ата-аналар жиналысы, үйірме жетекшілерінің есептері және т. б.

Мектепте информатика кабинеті 2012 жылдан бастап жұмыс істейді.

Кабинет меңгерушісі Иванникова М. В.. - математика және информатика мұғалімі, Білімі жоғары, бірінші санатты, осы мектепте 1994 жылдан бастап жұмыс істейді, еңбек өтілі 24 жыл. 3 базалық деңгейдегі мұғалімдердің біліктілігін арттыру курсынан өтті.

 

Кабинетте операциялық жүйемен (WindowsXP) жаңа буындағы 11 компьютер, hplaserjet 1020 лазерлік принтері бар. Кабинеттегі барлық компьютерлер жергілікті Интернет желісіне қосылған, жылдамдығы 100 мб / с.

Кабинетте қауіпсіздік техникасы бойынша стенд ресімделді, қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық жүргізіледі, әрбір оқу жылына оқушылардың нұсқамалығын тіркеу журналы жүргізіледі, өрт болған жағдайда эвакуациялау жоспары, медициналық дәрі қобдишасы, интерактивті сабақтарды жүргізуді есепке алу журналы бар.

Кабинеттің перспективалық жұмыс жоспары әзірленді, одан жыл сайын ағымдағы жылға арналған жұмыс жоспары жасалады.

Кабинет оқушыларды бітіруші сынып оқушыларын (11 сынып) қорытынды аттестаттауға дайындау үшін , ОЖСБ, семинарлар, педкеңес өткізу үшін, мұғалімдердің интерактивті жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларына және сыныптан тыс іс-шараларға, соның ішінде оқушылардың сабақтан тыс уақытта жұмыспен қамтылуы үшін пайдаланылады.

 

Мамандандырылған физика кабинеті 2008 жылдан бастап жұмыс істейді, принтері бар копмьютер, 2000 бейнепроекторы бар.Кабинет меңгерушісі Нуршанова А. К-физика және математика мұғалімі, Білімі жоғары, жоғары санатты, осы мектепте са1993 жыл жұмыс істейді, еңбек өтілі-29 жыл. 2013 жылдың наурыз айында физика сабағында тәжірибелік , зертханалық жұмыстарды жүргізу үшін PASGO жабдығын пайдалану бойынша курстан өтті.

 

Биология кабинеті 2010 жылдан бастап жұмыс істейді.Кабинет меңгерушісі Сидорова Елена Валерьевна-биология мұғалімі, Білімі жоғары, жоғары санатты, осы мектепте 2001 жылдан бастап жұмыс істейді, еңбек өтілі 26 жыл. Биология сабағында практикалық және зертханалық жұмыстарды жүргізу үшін РАЅСО жабдығын пайдалану бойынша курстан өтті. Кабинет РАЅСО жабдығымен , зертханалық жұмыстарды жүргізуге арналған датчиктермен,интерактивті жабдықтармен( тақта, бейнепроектор,дербес компьютер,визуалды презентер) жабдықталған.

Жаңа мамандандырылған химия кабинеті 2012 жылдан бастап жұмыс істей бастады.Кабинет меңгерушісі Доскендирова Гүлмира Темірханқызы – химия және өзін-өзі тану мұғалімі, Білімі жоғары, Санаты жоқ, еңбек өтілі-2 жыл.

Химия кабинеті интерактивті тақтамен, интерактивті тақтаны бағдарламалық қамтамасыз етумен, бейнепроектормен, дербес компьютермен, визуалды презентермен, "Химия 8-11 кл"оқу – бағдарламалық кешенімен жабдықталған.

ЭОЖ бағдарламасы бойынша мамандандырылған шет тілі кабинеті 2012 жылдан бастап жұмыс істей бастады.Кабинет меңгерушісі Курилко Татьяна Анатольевна-ағылшын тілі мұғалімі, Білімі жоғары, екінші санатты, жұмыс өтілі-12 жыл. Электрондық оқыту жүйесін енгізу курсынан(e-learning), деңгейлік курстан (3 базалық) өтті.

Ағылшын тілі кабинеті интерактивті құрал – жабдықтармен және "Joy class" бағдарламалық қамтамасыз етумен, жеке компьютерлермен жабдықталған-15 дана.

Мектепте 60 мұғалім арасында АКТ қолдану бойынша дайындық курстарынан 41 мұғалім өтті, бұл барлық мұғалімдердің 80% құрайды, мұғалімдердің 20% - ы бекітілген жоспарға сәйкес информатика мұғалімі М. В. Иванникова өткізетін компьютермен және интерактивті жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру бойынша мектеп курстарына қатысты.

Мұғалімдердің пайдаланушылық қабілеттері деңгейіне талдау жасай отырып, 100% Microsoft Office пакетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген, ACTIV studio және Activ Inspire - 51% бағдарламаларының көмегімен флипчарттар жасау дағдыларына ие, мұғалімдердің 20% кәсіби деңгейде жұмыс істейді (бағдарламаларды орната алады, дизайнерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларына ие), 62% үнемі сабақта интерактивті жабдықтарды пайдаланады, 5% электрондық құралдарды құрды. 

Мектеп кітапханасында 546 (2015-2016-399) электрондық оқулықтар мен құралдар бар.

Барлық маңызды оқиғалар үнемі жарияланатын мектеп сайты жұмыс істейді. Сайтта білім беру процесінің барлық қатысушыларына арналған бөлімдер бар, педагогтар өз істерімен әріптестермен бөліседі,үйде оқитын балаларды қашықтықтан оқыту жүргізіледі, оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын жариялайды , ата-аналар мектептегі олардың балаларының оқу және бос уақытын қалай ұйымдастырғаны туралы ақпаратты таба алады.

 

 

                          Материалдық-техникалық базаны жаңғырту

Атауы

 1.09.2015-2016 оқу жылына саны

 1.09.2016-2017 оқу жылы саны

2017-2018 оқу жылы саны

1

Компьютерсыныптары

4

4

4

2

Медиатека

126

399

546

3

Мультимедиялық проектор

8

8

8

4

Компьютерлік техникамен жабдықталған пәндік кабинеттердің болуы

4

4

4

5

 1 компьютерге оқушылар саны

9

7

7,5

6

Компьютерсаны

120

126

139

7

Ноутбуксаны

18

18

18

8

Жергілікті желі

1

1

1

9

Сканер

5

5

5

10

Принтер

10

10

10

12

Сандық фотоаппарат

1

1

1

        

Оқушыларды қорытынды аттестаттауға сапалы дайындау үшін компьютерлік сыныптарда орнатылған 5+ электронды тестілеу дискі, Финист бағдарламалық қамтамасыз ету және сайтқа шығу бар. testercentr.kz онлайн тестілеу үшін.

 Компьютерлік технологияларды пайдалану оқу процесінің жалпы деңгейін арттырады, оқытудың уәждемесін күшейтеді,мұғалімдерді шығармашылық іздену және кәсіби шеберлікті жетілдіру жағдайында үнемі қолдайды.

 

Мектепте ақпараттандыру бағдарламасының міндеттерін іске асыру үшін:

АКТ құралдарын пайдалана отырып , сабақтарға қатысу және талдау арқылы педагогтарға әдістемелік қолдау көрсету, тәжірибе алмасу, шығармашылық топтардың жұмысы бойынша семинарларға қатысу.

Педагогтардың шығармашылық қызметін ынталандыру туралы ережені әзірлеу, интернет іс-шараларға қатысу қорытындысы бойынша мұғалімдердің шығармашылық белсенділігінің рейтингін жүргізу.

Интерактивті жабдықтар мүмкіндіктерін кеңінен пайдалану, мұғалімдердің электрондық құралдар құруды ұлғайту.

 

 

 

V.Тілдерді қолдану мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасының орындалуы.

    Павлодар қаласының № 18 ЖОББМ-де тілдерді дамыту бойынша 2017-2018 оқу жылы көлемінде  атқарылған   жұмыс келесі нормативтік құжаттардың  негізінде   жүзеге асты:

-ҚР «Тіл туралы заңы»

-Қазақстан  Республикасында тілдерді дамыту мен қолданудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік  бағдарлама

-Облыстық  тілдерді дамыту бағдарламасы

-Мектепішілік  тілдерді дамыту мен қолданудың жоспары

Негізгі мақсаты:

-Мемлекеттік тілдің  қолдану аясын  кеңейту

-Үш тілді оқыту  саясаты барысында  оқыту-тәрбие жұмысын іске асыру

-Аталған нормативтік құжаттардың  орындалуын қадағалау

 

Осы мақсаттарды орындау барысында 2017-2018 оқу жылы көлемінде  өткізілген  жүрген іс-шаралар  тізімін келесі кестеден көруге болады:

Іс-шаралар

1

Облыстық тілдер айлығының жоспары аясында іс-шаралар

2

Мектепішілік  тілдер айлықтары,апталықтары

3

Қазақ,орыс,ағылшын пәндерінің әдістемелік апталықтары

4

Мектеп кітапханасының іс-шаралары

5

Тіл сайыстарына мектеп қызметкерлерінің  және оқушылардың қатысу

6

Пәндік олимпиадаларға мұғалімдердің және оқушылардың қатысу

7

Өзге ұлт өкілдерінің  тіл сайыстарына қатысу

8

Мектеп қызметкерлерінің мемлекеттік тілде баспа өнімдеріне жазылу

9

Нормативтік құжаттардың  екі тілде болуын қадағалу

10

Әдістемелік сайыстарға қатысу

11

Мұғалімдердің шеберліктерін арттыру

12

Қазақ   тілі пәні бойынша білім сапасын нығайту

 

   Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі «Қазақстан Республикасының тіл туралы» Заңы, Қазақстан Республикасы Президентінің 2001 ж. 7 ақпандағы  «Тілдерді қолдану мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасы туралы» және «2014-2020 жылдарға арналған облыстық бағдарламасын жүзеге асыру жөніндегі бағдарламасына»  сәйкес мектепте жоспар құрылып, іс-шаралар атқарылып жатыр.

      Мемлекеттік тілдің кеңінен қолдануын көпшілікке тарату мақсатында мектепте мемлекеттік тілде іс жүргізу құжаттамасының жағдайы үнемі мектепішілік бақылауында. Іс жүргізу және оның жүргізілуін бақылау бағдарламаның орындалуы мектеп директорының орынбасары Ш.А.Ахметжанова жүктелген. Іс жүргізуші – Тышқанова Н.В, аудармашы – А.М.Балагазинова.

        Мектепте іс-жүргізу орыс  мектеп болғандықтан екі тілде жүргізіледі. Мектеп ішінің жабдықталуында мемлекеттік тіл 80 % қолданылады.

   Аудармашы және іс жүргізушінің білім деңгейі, аудармалар сапасының деңгейі төмендегідей:

Қызметкер

Аты-жөні

Білімі

Оқу орны

Диплом бойынша мамандығы

Аудармалар сапасының деңгейі

Іс-жүргізуші

Надежда Викторовна Тышканова

Арнаулы орта

Информатика және есеп шығару техникасы. Славгород техникумы

бухгалтер

сөздікпен

Аудармашы

Алтынай

Молдатияновна

Балагазинова

жоғары

ПГУ

Қазақ тілі мен әдебиет

қанағаттанарлық

     Әр тоқсан сайын  іс-жүргізу жұмысы құжаттары:  жеке құрам бойынша бұйрықтарды тіркеу кітабы, оқушылардың қозғалысы жөніндегі бұйрықтарды тіркеу журналы, оқушылардың қозғалысы жөніндегі бұйрықтар, жеке құрам бойынша бұйрықтар папкасы,  негізгі қызмет бойынша бұйрықтар тексеріліп, толтырылады.

          Бағдарламаның басты бағыты – мемлекеттік тілді қарқынды оқытатын ақысыз курстарды ұйымдастыру және іске асыру.

Мектептегі  ұстаздарға  арналған қазақ тілі курстары қазақ тілі мұғалімдері А.Е Артықпаева және Ш.А Альмукашева басшылығымен өткізіледі. 

   Мектепте 4 қазақ тілі мен әдебиет кабинеті бар ( 40, 41,  43, 22), оның ішінде 41 кабинет 12 компьютермен ,43 кабинет жылжымалы интерактивті тақтамен жабдықталған.

  « Қазақстан Республикасындағы  Тілдер туралы»  Заңын (1 бап 4 тармақ) іске асыру барысында қазақ тілінің сапалы оқытылуына үлкен назар аударылды.

Сапалы оқытудағы басты факторлардың бірі – қазақ тілі мұғалімдерінің сапалы құрамы болып табылады.Мектепте 2017-2018 оқу жылында қазақ тілі мен әдебиетінен 12 мұғалім сабақ берді  (6 – жоғары санатты,2-1санатты,1-2 санатты,3 мұғалім санатсыз)

Мұғалімдердің сапалық құрамы:

 

 

 

 

Оқу жылы

Барлығы

оның ішінде -білімдері

Біліктілік санатының болуы

 

 

 

 

жоғары

орта арнаулы

 

 

жоғары

 

1

 

2

 

 

 

санатсыз

 

 

2015-2016оқу жылы

 

10

 

10

 

0

 

 

10

 

 

0

 

 

0

 

0

2016-2017оқу жылы

 

10

 

10

 

0

 

8

1

 

1

 

0

2017-2018

Оқу жылы

12

11

1

6

2

1

3

                 

   Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқыту «Білім туралы» ҚР Заңын іске асыру мақсатында  Білім беру Стандартына және  ҚР Білім және ғылым министрлігінің  2017-2018 оқу жылы Әдістемелік хатына сай жасалған, пән бірлестіктері отырысында қаралып, мектеп директорымен бекітілген оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырылады.

Мектеп кітапханасының іс-шаралары да тілдерді дамытуға бағытталған.

  «Бір ел,бір кітап» республикалық  акциясы аясында келесі жазушылардың  шығармашылығын насихаттау мақсатында арнайы жоспар құрастырылып, кітап көрмелері,ақпараттық сағаттар өткізілді.

Жазушы

Оқу жылы

1

Сұлтанмахмұт Торайғыров

2017-2018

2

Дулат Бабатайұлы

2016-2017

3

Ілияс Есенберлин

2015-2016

4

 

Сайын Мұратбеков

2014-2015

5

Фариза Оңғарсынова

2013-2014

6

Оралхан Бөкей

2012-2013

Бұл іс-шараларға  жеке сыныптар шақыртылады.Кітапханың жұмысы тілдерді дамыту және қолдану аясын кеңейтуге бағытталған.

Негізгі бағыттары:

-белгілі жазушының мерейтойына байланысты кітап көремсін дайындау

-ақпараттық сағаттар өткізу

-жергілікті жазушылардың шығармашылығын насихаттау (Е.Ерботин,О.Григорьева,М.Жаманбалинов  т.б)

-еліміздің атақты мерекелерді атап шығу мақсатында іс-шараларды өткізу

Кітапхана қорындағы қазақ тіліндегі кітаптар мен оқулықтарының саны жыл сайын артып келеді.

Кітапхана қоры

2014-2015

2015-2016

2017-2018

Қазақ тіліндегі кітаптар

3602

3909

4040

Оқулықтар саны

1557

1600

1700

Электронды оқулықтар

60

60

65

Қазақ тіліндегі баспасөз басылымдары «Сарыарқа самалы», «Егемен Қазақстан», «Ұстаздар газетіне» өткен оқу жылында жаппай жазылды. Қазақ тіліндегі баспасөз басылымдарына жазылу санын көбейтуге, 2017-2018 оқу жылында да мемлекеттік тілде шығатын басылым сұранысты қамтамасыз етуге көңіл бөлінуде.

       Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқыту «Білім туралы» ҚР Заңын іске асыру мақсатында  Білім беру Стандартына және  ҚР Білім және ғылым министрлігінің  2017-2018 оқу жылы Әдістемелік хатына сай жасалған, пән бірлестіктері отырысында қаралып, мектеп директорымен келісілген оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырылады.

       Білім беру сапасына тоқталсақ,  қазақ тілі пәні бойынша 3 жыл қатарымен бірқалыпты:

Сынып

2013-2014

2014-2015

2015-2016

2016-2017

2017-2018

1-4

65

44

59

59

61

5-9

45

49

48

51

56

 10-11

47

53

73

66

65

Мектеп бойынша

56

56

56

56

56

 

 

 

Қазақ тілі мен әдебиет әдістемелік бірлестігінің   2017-2018

оқу жылының жұмыс қорытындысының талдауы.

Жыл басында мектеп тақырыбына сәйкес ӘБ-нің тақырыбы тандап, алынды: «Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында оқушының функционалдық қабілеттерін қалыптастыру»

Мақсаты:

Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарының білім беру ортасына жүйелі – іс-әрекет етуді енгізу.

Міндеттер:

1.Қазақ тілі мен әдебиет бірлестік мұғалімдерінің оқыту технологияларын қолдану барысында мақсатты қою, сабақты жоспарлау, рефлексия нәтижелікке орай кәсиби құзыреттілікті дамыту.

2. Блум таксономиясына негізделген жеке тұлғаға бағытталған тапсырмалар құру.

3.Оқыту құзыреттілігі мен білім білік дағды бойынша критерий мен дискрипторға байланысты оқушылардың білім сапасының мониторигін жүесін арттыру.

Жұмыс жоспары бес бағыт бойынша құралды: нормативтік құжаттар, нұсқаулық хаттарды орындау; дарынды оқушылармен жұмыс; кәсіби  шеберлікті арттыру; оқушылардың білім сапасы мен үлгерімі; сыныптан тыс жұмыс

Мектепте 3 қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті бар ( 40, 41,  43), оның ішінде 41 кабинет 12 компьютермен ,43 кабинет жылжымалы интерактивті тақтамен жабдықталған.

« Қазақстан Республикасындағы  Тілдер туралы»  Заңын (1 бап 4 тармақ) іске асыру барысында қазақ тілінің сапалы оқытылуына үлкен назар аударылды.

Сапалы оқытудағы басты факторлардың бірі – қазақ тілі мұғалімдерінің сапалы құрамы болып табылады. Мектепте 2017-2018 оқу жылында қазақ тілі мен әдебиетінен 11 мұғалім сабақ береді  (5 – жоғары санатты, 1мұғалім – бірінші санатты, 2 мұғалім – екінші санатты, 3 мұғалім- санатсыз).

 

Мұғалімдердің сапалық құрамы:

 

 

Оқу жылы

Барлығы

оның ішінде -білімдері

Біліктілік санатының болуы

 

жоғары

орта арнаулы

жоғары

1

2

санатсыз

2017-20118

9

8

1

4

1

2

2

2016-2017

11

11

0

9

9

1

1

2015-2016

10

10

0

10

10

0

0

                   

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқыту «Білім туралы» ҚР Заңын іске асыру мақсатында  Білім беру Стандартына және  ҚР Білім және ғылым министрлігінің  2017-18оқу жылы Әдістемелік хатына сай жасалған, пән бірлестіктері отырысында қаралып, мектеп директорымен келісілген оқу бағдарламалары арқылы жүзеге асырылады.

Білім беру сапасына тоқталсақ,  қазақ тілі пәні бойынша 3 жыл қатарымен бірқалыпты:

Сынып

2015-2016

2016-2017

2017-2018

1-4

59

59

68

5-9

48

51

43

10-11

73

66

81

Мектеп бойынша

56

56

60

 

 

Мұғалімдердің аты-жөні

1 жартыжылдық

жыл

динамика

1.Т.С. Ахатова

68

75

+7

2.Ш.А.Альмукашева

51

47

-4

3.Б.Қ.Иманғалиева

50

61

+11

4.А.К.Байбулова

41

67

+26

5.Г.Б.Шадихан

76

85

+9

6.Б.Т.Қайырбекова

50

51

+1

7.А.Е.Артыкпаева

51,6

55

+3,4

8.С.А.Оленбаева

25

35

+10

9.Р.Ә.Шәкірова

42

42

0

10.Ш.А.Ахметжанова

50

56

+6

Барлығы мектеп бойынша

47

54

+7

Бірінші тоқсанда үлгерім 100 пайыз, білім сапасы 47 пайызды, ал екікші тоқсанда үлгерім 100 пайыз, білім сапасы 54 пайызды құрайды. Екінші тоқсанда білім сапасы 7 пайызға жоғарлады.

ОЖСБ дайындық жыл басынан басталды Кайырбекова Б.Т., Оленбаева С.А.,Имангалиева Б.К. 9А,9Б сыныптарында жоспар құрып, қосымша сабақтар өткізеді. Жыл бойы 8 тестілеу өткізілді, соның нәтижесінде 9 А сыныбында Имангалиева Б.К.ортақ ұпай-15,15 (орындалу пайызы-75,75); Кайрбекова Б.Т. ортақ ұпай-14,6 (орындалу пайызы-73);, 9Б сыныбында Кайрбекова Б.Т. ортақ ұпай-13 (орындалу пайызы-65); 9Б сыныбында Оленбаева С.А. ортақ ұпай- 16 (орындалу пайызы-80).

Қорытынды атесттаттауға дайындық жыл басынан ұйымдастырылды. Қорытынды атесттаттауға 9 оқушы қатысады. 10 тестілеу өткізілді, сонын нәтижесінде 11 А сыныбында ортақ ұпай 33 пайыз (орындалу пайызы-82,5);

2017-2018  оқу жылындағы дарынды оқушылармен жұмыс кестесі.

Мұғалімнің аты-жөні

Оқушылардың

аты-жөні

сынып

Жұмыс бақыты

Өткізілетін уақыты

Орны

нәтижесі

Оленбаева С.А

Матылева Милан

олимпиада

Сенбі 11.00

38 каб

 

Жумабай Адильхан

әдеби оқу

 

Ахатова Т.С.

Вавич Стас

олимпиада

Сенбі 11.00

9 каб

 

Шлегель Карина

олимпиада

 

Артыкпаева А.Е

Сандо Карина

ғылыми жоба

Сенбі  11.00

41 каб

сертификат

Колесник Виктория

ғылыми жоба

 

Суженова Камила

 

Жарқын болашақ

1 орын

 

Шакирова Р.А

Юсупова Зарина

11а

Мәшһүр Жүсіп оқулары

Сенбі 11.00

22 каб

 

Артюхова Татьяна

Махамбет оқулары

 

Қайырбекова

Б. Т.

Айтжанова Дарига

ғылыми жоба

Мәшһүр Жүсіп оқулары

Сенбі

11.00

43каб

 

Иманғалиева Б.Қ.

Батрачина Аделия

10а

Олимпиада

Жарқын болашақ

Сенбі

11.00

40 каб

3 орын

1 орын

Альмукашева Ш.А.

Абильдина Аружан

Абай оқулары

Сенбі

11.00

38 каб

 

Кот Виктория

Абай оқулар

 

Шадихан Г.Б.

Агилеева Найля

Абай оқулары

Сенбі

11.00

18 каб

1 орын

Атжанова Дариға

Жарқын болашақ

1 орын

Байбулова А.К

Шакирова Асель

Абай оқулар

Сенбі

11.00

43каб

 

 

Артюхова Александра

Әй, жарайсын!

 

 

 

Жыл бойы мұғалімдердің  оқыту үрдісінде қолданылатын технологиялары:

Мұғалімдердің аты-жөні

2017-2018 оқу жылы

1.Т.С. Ахатова

Модульдік технологиясы

2.Ш.А.Альмукашева

АКТ

3.Б.Қ.Иманғалиева

Жеті модуль бойынша оқыту

4.А.К.Байбулова

АКТ

5.Г.Б.Шадихан

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

6.Б.Т.Қайырбекова

АКТ

7.А.Е.Артыкпаева

Дамыта оқыту

8.Р.Ә.Шәкірова

АКТ

9..Ш.А.Ахметжанова

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

2017-2018 оқу жылында Ш.А. Альмукашева, А.Е.Артыкпаева, Г.Б.Шадихан   қалалық шығармашылық топтарының мүшелері , ал Б.Қ.Иманғалиева қалалық жәнеоблыстық шығармашылық топтың мүшесі.  Осы жұ

 

Қазақ тілі мен әдебиет әдістемелік бірлестігінің   мұғалімдерінің 2017-2018

оқу жылындағы  бірінші жартыжылдықтағы жетістіктері:

Аты-жөні

Мектепішілік

Қалалық

Облыстық

Республикалық

Халықаралық

 

 

 

 

 

 

1.А.Е.Артыкпаева

1. «Жасай бер ана тілім-қазақ тілі» атты әдеби кеш.

1.8-11 сынып оқушыларына арналған ғылыми жобалар байқауының қалалық кезеңіне қатысқаны үшін 8 а сынып оқушысы Сандо Каринаға берілді.

2.М.Жұмабаев оқулары 7 б сынып оқушысы Суженова Камила қатысты.

 

3. ІІІ орын ең үздік «Заманауи сабақ» - 2018 интернет-фестиваль

4.І орын шығармашылық топ «Дидактикалық материал 2018»

5. І орын  7б сынып оқушысы Суженова Камила «Жарқын болашақ

1. 11 қазан 2017 жылы «Жасай бер ана тілім-қазақ тілі» атты тақырыпта «Халық радиосы» эфирге қатысу анықтамасы

2. «Жарқын болашақ» X республикалық СЕРТИФИКАТ

1.Диплом ІІ дәрежелі Қазақ тілінен өткен Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиадасының жүлдегерлері   № 0038266 7 б сынып оқушылары  Порохова Дарья, № 0042013

2.5 б сынып оқушысы №А-0038388 Якушенко Анна марапатталды.

NIO.

3. АЛҒЫС ХАТберілді.(Астана қаласы 27.12.2017ж)

4. NIO.KZ ұлттық интернет олимпиаданыАлғыс хат

5 семинар-тренинг бағдарламасы СЕРТИФИКАТ

6.Құрмет грамотасы

7. материал жариалау туралы СЕРТИФИКАТ

 

 

2.Иманғалиева Б.Қ

1.10 А Батрачина Аделия -1 орын,

2. 9 А Садыхова Дильназ

3 место

3.9 А Шакирова Асель

2 место

4.6А Сагындыков Диас

1 место

5.6А Иманкулов Диас 2 орын

6.  мадақтама

«Жаңашыл ұстаз»

7.«Жасай бер ана тілім-қазақ тілі» атты әдеби кеш

 

1.10 А Батрачина Аделия 3орын

место

2.М.Жұмабаев оқулары 10асынып оқушысы Батрачина Аделияқатысты

 

3.І орын шығармашылық топ «Дидактикалық құрал 2018»

4.10 А Батрачина Аделия 1 орын

Место «Жарқын болашақә

 

1.Радиохабар Қазақстан менің елім 791/р

2.Үздік әдістемелік дидактикалық құрал Сертификат№ 1249

 

 

1.Академия Содружества Педагогов сертификат №076112 2.Сертификат№076269 3 Сертификат №076406 4.Сертификат №076547 5.Диплом 1 орын «Заманауи сабақ»

3.Қайырбекова Б.Т.

1.Тілдер күніне арналған  9 сыныптар арасында сайыс « Тілім  менің  тірлігімнің   тірегі»

2.Олимпиадада  9-сынып  оқушысы  Айтжанова  Дарига  3-орынға  ие  болды.

3. 8- сынып  « Бір кітап- бір ел» С.Торайғыров   шығармаларына  арналған  әдебиет сағаты.

 

 

1.Ғылыми жоба  рецензия

1.Рецензия ПМПИ  » М.Көпеев шығармаларындағы  фразеологизмдер»

 

2. Радиохабар  «Менің елім   Қазақстан»

 

 

1.Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиадасы2 орын Обиденко Алина№А-0032018 1

 

4.Байбулова А.К

1.5-7 сынып оқушылар арасында ҚР Тәуелсіздік күніне орай «Қазақстан сені әнге қосып жырлаймын...» атты мәнерлеп оқу сайысы өткізілді.

2. Мектепшілік  пән олимпиадада  3 б сынып  оқушылары:   Байкетаев Диас, Мұхаммедкәрім Есімхан,   1-орынға  ие  болды. 4 Б сынып оқушысы Разанова Айым 1 орын, Штрак Владимир 3орын

 

1.«Халық радиосы» эфирге қатысу анықтамасы№794/рТіл -достық құралы

Ұлттық   интернет  олимпиада.  Сертификат № А-0037830  Қазақ тілінен  қатысқанын  растайды

 

5.Альмукашева Ш.А

 

1."Ұлы дала поэзиясы"

2.«Рухани жаңғыру» аясында «Ұлы дала поэзиясы» видео

3.І орын шығармашылық топ «Дидактикалық материал»2018

 

 

 

1.Рецензия на методическое пособие "Дополнительные задания для 8 класса с русским языком обучения по каз.яз

2.Диплом 1 степени Богомолов Максим

3. Сертификат №0000023

 

6.Шадихан Г.Б

 

1.Ұлы дала поэзиясы2 Сұлтанмахмұттың қоңыр күзі" сайысы

2. І орын  9б сынып оқушысы Айтжанова Дариға «Жарқын болашақ

3.Абай оқулары 1 орын 4 а сынып

Агилеева Найля

4.І орын шығармашылық топ «Дидактикалық материал»2018

 

 

1.Сертификат №0031795

 

7.Оленбаева С.А

 

 

 

1.Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиадасы№А-0046460 1 орын

2.Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиадасы 2 оқушы          1 орын Матылева№А-0046480

3. Жумабай А№А-0046491

 

8.Шакірова Р.Ә.

 

 

1.«Халық радиосы» эфирге қатысу анықтамасы№796/р Оқу үрдісінде қазақ тілін қадағалау

Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиадасы 1 оқушы          1 орын Юсупова З№А-0046460

 

9.Ахатова Т.С

 

 

 

1. Сертиификат №07470 (Республик.) 2. Грамота №135 3.Грамота №227

Республикалық Ұлттық Интернет Олимпиадасы

4.2 оқушы -  орын  Порохова Д№А-0038266

5.Якушенко А.№А-0038388

5. Туған елім-Қазақстан№135

6.Менің Елбасым№19594

7.Білімді жетер мұратқа№227

8.Астана –ел бірлігі мен тәуелсіздігінің белгісі№2078

 

 

Қазақстан Республикасының Тіл туралы Заңын ,облыстық Тілдерді дамыту бағдарламасын  жүзеге асыру үшін және Облыстық тілдер айлығының жоспары  шеңберінде Павлодар қаласының № 18 жалпы орта білім беру мектебінде  11-16  қыркүйек аралығында Тілдер апталығы өткізілді.

Тілдер айлығының негізгі мақсаты:

-мемлекетіттік тілдің қолдану аясын кеңейту

-мемлекетіміздің үштұғырлы тілдік саясатын насихаттау

-мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеруге жағдай жасау

-тілдерді жетік меңгерген дарынды балаларды анықтау

Тілдер апталық негізгі міндеттері:


1.Тілдердің, ең алдымен мемлекеттік тілдің еліміздің қоғамдық өмірінде қызмет ету аясын кеңейту  үшін жағдай жасау;
2. Оқушылардың тілдік білімдерін кеңейту

3.Тілдерді, соның ішінде шет тілдерін үйретуге көңіл адару
4. Бұқаралық ақпарат құралдарында тілдерді насихаттау жұмысын жүргізу

( мектеп сайты,газеттер,журналдарға мақалаларды жариялау);

5. Оқушылар  мемлекеттік тілді меңгеруі үшін ынталандыру шараларын әзірлеу.

Тілдер айлығын  өткізу үшін қазақ тілі,ағылшын тілі ,орыс тілі мұғалімдері бірлесе отырып арнайы жоспар құрастырды.

Апталық шеңберінде тілдерді насихаттау мақсатында әртүрлі іс-шаралар өткізілді.Іс-шаралар түрлі формаларға салынып ,оқушылардың  тілдік білімдерін  кеңейтуге,тілге деген құрметтерін  арттыруды көздеді.

 

Мектеп оқушыларының  Тілдер  айлығының  іс-шараларына қатысу кең диапазоны  байқалды.

Мектеп кітапханашы Ефременко Г.В және қазақ тілі мұғалімі Қайырбекова 9 сынып оқушылары үшін «Бір ел,бір кітап» республикалық  акция шеңберінде С.Торайғыровтың шығармашылығын насихатттау мақсатында әдеби сағат өткізілді.Іс-шараның  барысында оқушылар  еліміздің көрнекті жазушысы С.Торайғыров туралы ақпарат алып,әдебиетттен өз білімдерін толықтырды.

2-4- сыныптар арасында қазақ тілі мұғалімдері Г.Б.Шадихан мен Ш.А.Альмукашева  тілдер күні қарсаңында «Қазақстан-байтақ елім» атты викторина өткізді.Викторинаның мақсаты: Орыс тілінде білім алатын оқушылардың өз еліне, туған жеріне, мемлекеттік тіліне деген құрмет сезімін қалыптастыру. Қазақ тілінің мәртебесін көтеруге, оқушылардың тез ойланып, жауапты жүйелі түрде шапшаң қайтара білуіне үйрету.

Сайысқа 4 «А», «Г», «Д» сыныптары қатысты. Викторинаның ішінде әртүрлі деңгейлі тапсырмалар мен қызықты ойындар болды.Сайыс 4 аялдамадан тұрды:  1 аялдама- «Сәлем-сөздің басы», 2 аялдама- «Кім жылдам?», 3 аялдама- «Тапқыр болсаң- тауып көр», 4 аялдама- «Сиқырлы сөз».  Аялдама сайын жұлдызшалар таратылды. Сайыс соңында жеңімпаздарға мадақтама берілді. Балалар сайысқа белсенді ат салысты.

 

2- сыныптар арасында  «Қазақшаң қалай?»қызықты викторинасы  өтті. Викторина мақсаты: Оқушылардың туған жеріне, мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін қалыптастыру. Қазақ тілінің мәртебесін көтеруге, оқушылардың алған білімдерін тез ойлана қолданып, жүйелі түрде жауап қайтара білуге үйрету. Сайысқа 2 сынып оқушылары қатысты. Сайыс бес аялдамадан тұрады.

1 аялдама- «Сәлем- сөздің басы»

2 аялдама- Кім жылдам?

3 аялдама- Тапқыр болсаң- тауып көр

4 аялдама- Сиқырлы сөз

5 аялдама- Кім қазақ тілін жақсы біледі?

Сұрақтарға жауап бер деген сияқты шаралар өткізілді.Балалар сайысқа белсенді ат салысты.

«Жасай бер, ана тілі-қазақ тілі» атты тақырыптық кеш  өтті. Кешке 5,6,7,8 сынып оқушылары қатысты. Кеш мақсаты: Оқушылардың ана тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру, ана тілінің, қазақ тілінің мәртебесін көтеруге, қастерлеуге баулу. Өз тілімізді құрметтеу арқылы басқа тілді де үйрену, мәдениетін қадірлеуге үйрету.Ана тіліне арналған өлең шумақтары мен әндер жаттап келді. Кеште оқушылардың тілге деген арналған өлеңдерін оқу сайысы, "Жалғасын тап” ойынын ойыны. Сұрақтарға жауап бер деген сияқты шаралар өткізілді. Кеш соныңда қазақтың салт-дәстүрін ұстана отырып, оқушыларға шашу шашылды. Балалар сайысқа белсенді ат салысты.

9- 11 сыныптар арасында  « Тілім менің – тірлігімнің тірегі» атты әдеби кеш өткізілді.

Шараның мақсаты: Жас  ұрпақты ана тілінің қадір-қасиетін түсіне білуге шақыру.

Шыраның нәтижесі:

  • Оқушылар өз пікірлерін толық, еркін түрде жеткізе алды;
  • Оқушылар Шолота  Родион, Айтжанова Дариға,  Бекжанова  Мадина, Шафиков  Ислам  белсенділік танытты;
  • Әрбір қойылған сұраққа сыни көзбен жауап бере алды;
  • Шара  жағымды, мейірімді,қарқынды түрде өтті, оқушылар жаңа ақпаратты белсенді қабылдауға қызығушылықтарын танытты Олар-.Полежаева Ирина, Николаев  Александр. Оқушылар толығымен шараға  қатысып отырды, сырт қалған оқушы болмады.

Іс-шара  қойылған мақсаттарына жетті.

8-9 сыныптар арасында «Мың бала» атты сайысы өткізілді

Мақсаты:    Ана тілін сүюге, ана тілін ардақтай білуге баулу.
Іс-шараға қатысқан оқушылар:9 «Б» сыныптан –  Бондаренко Ирина,Менщиков Василий,  Шеболдина Дарья,Живицина Милана.8 «Б» «А» сыныптан -  Кущ Артур,

Абельдина Аружан,Шолота Радион.

Сайыс Қазақстан Республикасының әнұраның орындалуымен басталды.

Қатысушылар ортаға шығып , өлеңдерін мәнерлеп жатқа айтып берді, қалған сыныптастары олардың өнерлерін тамашалап қолдап отырды.

Нәтижесі:

  • Оқушылар берілген өлеңдерді жатқа айтып берді;
  • Өзі оқыған өлеңнің мазмұнына байланысты сұрақтарға өз сөзімен жауап берді;
  • Шара  жағымды, қызықты  түрде өтті.
  • Қатысушылар жаттаған өлеңдерін мәнерлеп оқуға тырысты.
  • Барлық өлең оқығандарға  «Мың бала» атты сайысында  «ДОСТЫҚ» жеңді деп шешілді.

Орыс тілі мұғалімі Асаинова А.К., ағылшын тілі мұғалімі Курилко Т.А., қазақ тілі Имангалиева Б.Т. 9-11   сынып оқушылары үшін «Полиглот» атты сайысы өткізілді.

Мақсаты:1.Оқушылардың бір неше тілдеріне деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ой- өрісін дамыту, бір бірлеріне өзара көмегін қалыптастыру.

Оқушылардың үш тілде сөйлей алатын, жас полиглоттарды тәрбиелеу.

Сайыстың кезендері:

  • 1) Бірінші сайыс: “Сергіту” (Riddles – жұмбақтар).
  • 2)Екінші сайыс: “Мақалды жалғастыр” (Complete the proverbs).
  • 3) Үшінші сайыс  өлеңді жатқа айту
  • 4)  Төртінші сайыс: “Бәйге”.
  • 5) Бесінші сайыс: “ Капитандардың сайысы”.

Іс-шараның жүргізушілері Тіл туралы ақпаратты жария отырып ,іс-шараны өте жақсы деңгейде өткізуге тырысты. Оқушылар өздерінің тіл салаларында білімдерін сайыс барысында көрсете білді..Сайысты өткізу үшін мұғалімдер ақпараттық технологияларды пайдаланып,оқушылардың ойынға деген қызығушылықтарын оята алды.Сайыста берілген тапсырмалар оқушылардың тіл білімдері жан-жақтығын байқауға мүмкіндік туғызды. Сайыстың жеңімпаздары -11 «А» сыныбының құрама командасы болып шықты

Қорыта келгенде :-Жоспарланып қойған іс-шаралар 100 %  орындалды

-Тіл айлығының негізгі  іс-шаралары  мемлекеттік тілді ,үштілді насихаттау мақсатынкөздеді

Қорытынды:

1.Білім сапасын көтеру мақсатында келесі жұмыс атқарылды: мұғалімдер компьютірлік технологияны тәжірибеде қолданады. Осы технологияны қолдану өз нәтижесін беруде, бұл жұмыс түріне оқушылар бейім,өйткені жаңа ақпаратты  өздігінен алып оны сараптап өзіндік қортынды жасайды,жан-жақты қабілеті дамып, шығармашылық жетістіктері арттырады.

2.Тұрақты нәтижені сақтау үшін жоғары жене төмен деңгелі  оқушылармен жеке консультация жүргізілді.

3.Пән бойынша үлгерімдері төмен оқушылардың санының азайтуда сабақта және сабақтан тыс жұмыста қосымша сағаттар өткізілді, жеке карточкалар берілді.

4.Әр мұғалім дарынды және үлгерімі төмен деңгейлі оқушылармен жұмыс жүргізілді.

Қорытынды:

  1. Білім сапасын көтеру мақсатында келесі жұмыс атқарылды: мұғалімдер компьютірлік технологияны тәжірибеде қолданады. Осы технологияны қолдану өз нәтижесін беруде, бұл жұмыс түріне оқушылар бейім,өйткені жаңа ақпаратты  өздігінен алып оны сараптап өзіндік қортынды жасайды,жан-жақты қабілеті дамып, шығармашылық жетістіктері арттырады.
  2. Тұрақты нәтижені сақтау үшін жоғары жене төмен деңгелі  оқушылармен жеке консультация жүргізілді.
  3. Пән бойынша үлгерімдері төмен оқушылардың санының азайтуда сабақта және сабақтан тыс жұмыста қосымша сағаттар өткізілді.жеке карточкалар берілді.
  4. Әр мұғалім дарынды және үлгерімі төмен деңгейлі оқушылармен жұмыс жұргізіді

 

Ұсыныстар:

1. «Тілдерді қолдану мен дамытудың 2018-2019 оқу жылына арналған облыстық бағдарламасын іске асыру үшін ұйымдастырылатын қалалық білім беру бөлімінің іс-шараларына қатысу» кестесіне сәйкес жауапты мұғалімдердің дайындалу сапасын қадағалау.

2.Деңгейлік тапсырмаларды құрып, жеке жұмысты ұйымдастыру.

3.Оқушыға жағымды жағдайят жасау.

4.Мұғалім мен ата-аналардың тығыз қатынаста болып, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру

5.5в, 7в,9б  сыныптарындағы қазақ тілі мұғалімдері Р.А.Шакирова, С.А.Оленбаева оқушылардың білім сапасы динамикасын  қадағалауына көңіл бөлсін.

6.  Б.Т. Қайырбекованың , Г.Б.Шадихан рейтингтері төмен болған мұғалімдер келесі жылы кәсіби  шеберліктерін арттырсын.

 

      

2018-2019 оқу жылындағы міндеттер:

-  мектепте қазақ тілі пәнін оқытуда білім стандартының орындалуын қатаң бақылауға алу;

- мектепте қазақ тілі пәнін оқытуда білім стандартының орындалуын,  қазақ тілі пәнін  тереңдетіп оқытуды қатаң бақылауға алу;

- мұғалім мен ата-аналар арасындағы тығыз қарым-қатынасты ұйымдастыру:

Ұсыныс:

1.«ҚР Тілдер туралы» Заңының негізгі бағыттарын жүзеге асыру саласында қазақ тілі пәнінен білім сапасын арттыру

2.Қазақ тілі пәнінің оқыту сапасын нығайту мақсатында ұстаздардың біліктіліктерін ұдайы жоғарлатуларын қадағалау

3.Өзге ұлт оқушылар арасында мемлекеттік тілді меңгеруден сайыс,олимпиадаларын өткізуді жалғастыру

4.Мектеп қызметкерлерінің мемлекеттік тілінде  шығарылатын баспа  өнімдеріне жазылуын жалғастыру

5.Нормативтік құжаттардың  екі тілде болуын қадағалу

6.Мектептегі  қызметкерлерді мемлекеттік тілге оқытуды жалғастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

                       
                         

 

                                                                                                                                                                       

хибаев Саматк и Майоров Алексан