Сенім телефоны
8 7182 516131
email: shool18@mail.ru
Мекенжайы: Павлодар қ., Я. Геринг к, 79
8 7182 515908, 8 7182 516131
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Е.А.Гамирова (Мектеп директоры) - Сейсенбі 15.00 сағ. 17.00 сағ.
Бір жылда2939316
Бір айда216569
Бір аптада49930
Кеше4360
Тәулік1690
Мектептің даму бағдарламасы

Мазмұны

 

 

мазмұны

беті

1

Даму бағдарламасының паспорты

2-9

Бағдарламаны әзірлеу үшін негіз

Бағдарламаның орындалуын бақылауды ұйымдастыру жүйесі

Бағдарламаның мақсаттары  мен міндеттері

Бағдарламаның басым бағыттары

Даму бағдарламасын іске асырудың әдіснамалық және теориялық негіздері

Бағдарламаны іске асыру мерзімдері мен кезеңдері

Оқушылардың функционалдық сауаттылығының индикаторлары және олардың эмпирикалық көрсеткіштері

Бағдарламаныңқаржылық қамтамасыз етілуі

Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелері

Бағдарламаны бекіту туралы қаулысы

2

Кіріспе

9-11

3

2011-2019 жылдарға арналған мектепті дамыту бағдарламасын іске асырудың негізгі нәтижелері.

11-22

4

SWOT-мектептің білім беру жүйесінің жағдайына және өзгеруіне әсер ететін факторларды талдау

23-25

5

Даму бағдарламасын іске асырудың тұжырымдамалық негіздері

25-26

6

2017-2020 жылдарға арналған мектепті дамыту бағдарламасын іске асыру бойынша қызметтің стратегиялық бағыттары.

27-44

Білім беру сапасын қамтамасыз ету үшін жағдай жасау

Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру

"Мәңгілік ел" идеясының жалпыұлттық құндылықтарына негізделген тәрбие жұмысының жүйесін дамыту

Мектептің білім беру кеңістігін ақпараттандыру

Мектептің денсаулық сақтау ортасын қамтамасыз ету

Оқушылардың дарындылығын, зияткерлік, шығармашылық қабілеттерін дамыту

Мектептің материалдық-техникалық базасын дамыту

7

Педагогтар мен оқушылардың жетістіктерінен күтілетін нәтижелер

45-46

8

Мектеп моделі

 

9

Мектеп түлегінің моделі

47

 

 

Бағдарлама паспорты

 

Бағдарламаның толық атауы

"Павлодар қаласының № 18 жалпы орта білім беру мектебі" ММ  2017-2020  жылдарға  арналған даму бағдарламасы

Бағдарлама түрі

кешенді

Бағдарламаны әзірлеу үшін негіздер

- ҚР "Білім туралы" Заңы

- "Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы № 922 жарлығы;

- Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан Халқына Жолдауы 2014 жылғы 11 қарашадағы "Нұрлы жол – болашаққа бастар жол";

- Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан Халқына жолдауы Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 30 қарашадағы ;

- «Ұлт жоспары» 100 нақты қадам: барлығы үшін қазіргі заманғы мемлекет;

- Білім және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

– Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары (ҚР Үкіметінің 2012.06.25 № 832 қаулысы);

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарты;

- "Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы»;

- "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" ҚР Заңы (2015 жылғы 24 қарашадағы жағдай бойынша өзгерістер мен толықтырулар);

- Жалпы білім беру ұйымдарының (бастауыш, негізгі, орта және жалпы орта білім беру) түрлері бойынша қызметінің үлгілік қағидалары ҚР БҒМ 2013 жылғы 17 қыркүйектегі № 375 бұйрығы;

- Бала құқығы туралы БҰҰ конвенциясы;

 

 

 

 

-Барлық білім беру ұйымдарында оқыту процесінің тәрбиелік құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспар (ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 873 Қаулысы));

- Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері (ҚР БҒМ 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген);

- ҚР Үкіметінің 2011 жылғы 30 желтоқсандағы № 1684 қаулысымен бекітілген "Балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу мен білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары

- "Павлодар қаласының № 18 жалпы орта білім беру мектебі" ММ жарғысы»

Бағдарламаны әзірлеушілер

Мектеп әкімшілігі жанындағы консультациялық қолдауорталығы  Павлодар облысы "Өрлеу"БАҰО»АҚФ  

Бағдарламаға қатысушылар мен орындаушылар

ӘБ педагогикалық ұжымы, мектеп оқушыларыныңқауымдастығы, ата-аналар қоғамы.

Система организации контроля за выполнением программы

1.Барлық бағдарламаға жалпы басшылықты мектеп әкімшілігі мен педагогикалық кеңес жүзеге асырады.

2.Бағдарламаны іске асырудың аралық қорытындыларын талдау педагогикалық ұжымның қатысуымен SWOT-талдау әдістемесін пайдалана отырып, кейіннен алынған нәтижелерді жинақтау және басқарушылық шешімдерді қабылдау, бағдарламаны іске асыру бойынша қабылданатын шаралардың тиімділігіне әлеуметтік зерттеу жүргізу және ата-аналар мен оқушылардың қатысуымен жоспарланған нәтижелерге қол жеткізу арқылы жүзеге асырылады.

3.Бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар іске асыру кезеңдеріне сәйкес мектептің жылдық жұмыс жоспарына енгізіледі. Оларды түзету (нақтылау) мектептің педагогикалық кеңесімен жүзеге асырылады.

3.1.Білім берудің жаңартылған мазмұнына көшу аспектісінде инновацияларды енгізу, корпоративтік оқыту қағидаттарында біліктілікті арттыру жүйесін құру, өлшемдер мен дескрипторларды пайдалана отырып, сапаны бағалаудың кешенді мониторингі жүйесін қалыптастыру бойынша міндеттерді орындау үшін шығармашылық зертханалар құрылады және оны іске асыруға жауаптылар анықталады.

3.2.Шығармашылық зертханалардың қызметін үйлестіруді мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесі жүзеге асырады.

3.3.Бағдарламаны бақылау және іске асыру нәтижелері жыл сайын мектептің ата - аналар қауымдастығының алдында жазбаша есеп беру түрінде (мамыр), педагогикалық кеңеске-тамыз айында ОТҮ талдау нысанында беріледі, кейін жергілікті қоғамдастықты мектеп білім беру жүйесінің жағдайы мен дамуы туралы ақпараттандыру үшін мектеп сайтында орналастырылады.

Бағдарлама мақсаты

Жан-жақты дамыған тұлғаны: құзыреттілікке-бағытталған, функционалдық-сауатты, интеллектуалды және шығармашылық дамыған, дене бітімі сау, "Мәңгілік ел" идеясында тәрбиеленген тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында жалпы білім беретін мектептің оңтайлы моделін құру.

Бағдарламаның міндеті

1. Оқу процесіне оқушының тұлғасын "Мәңгілік ел" идеясында тәрбиеленген, құзыреттілік-бағытталған, функционалдық-сауатты, интеллектуалды және шығармашылық дамыған, дене бітімі сау, тәрбиелі білім берудің мемлекеттік стандартын сапалы игеруді қамтамасыз ететін жаңартылған оқу бағдарламаларын енгізу.

 2. Инновациялық экономикада табысты әлеуметтендіру және жұмыс істеу үшін қажетті білім беру нәтижелеріне оқушылардың қол жеткізуін және оқытудың білім беру траекторияларын даралауды қамтамасыз ететін қолайлы білім беру ортасын құру.

3. Оқушылардың оқу жетістіктерін мониторингілеу құралдарын енгізу.

4. Білім беру ұйымы базасында бірыңғай ақпараттық-білім беру, көптілді, дамытушы кеңістікті үздіксіздік, сабақтастық, вариативтілік принциптері негізінде құру.

5. Білім беру және тәрбие бағдарламаларын табысты игеру арқылы қоғамда өмірге бейімделген, дамыған интеллектісі, жоғары мәдениеті бар тұлғаны қалыптастыру.

6. Дарынды балалармен жұмыс жүйесін құру.

7. Оқыту мен тәрбиелеу үшін барынша қолайлы жағдай жасау. Өмірдің негізгі құндылықтарының бірі ретінде өз денсаулығына жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға бағытталған денсаулық сақтау бағдарламаларын енгізу.

8. Үздіксіз білім беру жүйесін дамыту, кәсіби шеберлікті арттыру арқылы мұғалімдердің кәсіби өсуін дамытуға жаңа көзқарасты қамтамасыз ету.

9. Педагогтардың кәсіби сапасын дамыту мониторингі мен менеджмент жүйесін жетілдіру, мектептегі тәрбие мен оқытудың диагностикасы.

Бағдарламаның басым бағыттары

1.Үздіксіз білім беру жүйесін дамыту арқылы педагогикалық ұжымның кәсіби құзыреттілігін арттыру.

2.Негізгі құзыреттілікті дамытуға, функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға ықпал ететін педагогтардың жұмыс жүйесіне оқыту мен тәрбиелеудің интерактивті педагогикалық технологияларын енгізу.

3. Білім беру үдерісіне білім берудің жаңартылған мазмұнын енгізу шарттарын қамтамасыз ету: оқыту бағдарламалары, көптілді кеңістік, оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау.

4. "Мәңгілік ел" идеясына оқушыларды тәрбиелеу, өмірде табысты әлеуметтену үшін жағдай жасау.

5. Білім беру ұйымын басқарудың корпоративтік негіздерін енгізу.

6. Білім беру үдерісі сапасының мониторингі.

Бағдарлама:

- Педагогикалық ұжым қызметінің ағымдағы жағдайына талдау жасалды;

- ҚР білім беруді дамытудың басымдықтары логикасында мектеп қызметінің перспективалық бағыттары, ата-аналар қоғамымен және социуммен өзара іс-қимылда педагогикалық және оқушы ұжымдары қызметінің мақсаттары мен міндеттері анықталған;

- Күтілетін нәтижелерге сипаттама берілді.

Даму бағдарламасының инновациялық құрамдас бөлігі корпоративтік оқытуды енгізу негізінде педагогтардың кәсіби құзыреттілігін жүйелі қалыптастыру; білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқушының функционалдық-сауатты тұлғасы; ішкі сапа аудитін ұйымдастыру және педагогикалық және басқару қызметінің өзін-өзі талдау дағдыларын қалыптастыру үшін негіз құрайтын өлшемдер мен дескрипторларды пайдалана отырып кешенді мониторингті енгізу болып табылады.

Даму бағдарламасын іске асырудың әдіснамалық және теориялық негіздері

Даму бағдарламасын іске асырудың әдіснамалық негіздері:

- білім берудегі жүйелі – әрекеттік тәсіл. (Л. С. Выготский, Л. В. Занков, Д. Б. Эльконин, В. В. Давыдов);

- педагогтардың кәсіби біліміне құзыреттілік көзқарас (В. И. Андреев, И. А. Зимняя, О. Е. Лебедев, А. В. Хуторский және     т. б.;

- оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру ерекшеліктері. Әдістемелік ұсыныстар. ҚазақстанРеспубликасының Білім және ғылым министрлігі. Атындағы ұлттық білім академиясы. Ы. Алтынсарин.

Зерттеудің теориялық негізі:

- Жеке тұлғаға бағытталған оқытудың педагогикалық концепциясы (Б. Г. Ананьев, Е. В. Бондаревская, В. В. Давыдов, Л. В. Занков, Э. В. Ильенков, В. В. Сериков, И. С. Якиманская және т. б.) және проблемалық оқыту (М. И. Махмутов, И. Я. Лернер, Г. К. Селевко және т. б.).);

- Дамыта оқыту жүйесі (В. В. Давыдов, Л. В. Занков, Д. Б., Эльконин);

- Өзекті аймақ және жақын даму аймағы (Л. С. Выготский);

Іске асыру мерзімі

2017 - 2020 ж

Бағдарламаны іске асыру кезеңдері

1 кезең.

2017-2018жж дайындық.

Енгізушілік.

Педагогикалық және оқушы ұжымының жаңа білім беру жағдайында жұмысқа және оқуға дайындығын диагностикалау.

1-2, 5, 7 сыныптарда білім берудің жаңа мазмұнын енгізу

Білім беруді жаңғырту жағдайында психологиялық-педагогикалық, әдістемелік қызмет жұмысын ұйымдастыру.

Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруды стратегиялық және жедел жоспарлауды әзірлеу.

Вариативті оқыту, қосымша білім беру жүйесін дамыту арқылы оқытудың ақпараттық-білім беру кеңістігін жобалау.

 Оқытудың интерактивті технологияларын енгізу.

Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізу.

Құзыреттілік және іс-әрекет негізінде оқу сабақтарының бағдарламасын әзірлеу.

Оқушының функционалдық сауатты тұлғасының қалыптасу деңгейін қадағалау бойынша құралдарды әзірлеу.

ОТҮ сапасының мониторинг жүйесін әзірлеу.

Педагогтардың үздіксіз білім беру жүйесін ұйымдастыру.

2 кезең.

2018-2019жж.

Операциялық-іс-әрекет

Мұғалім және оқушы ұжымдарының аралық диагностикасы.

ОТҮ ұйымдастыру сапасының жүйелі мониторингі, педагогтардың кәсіби өсу сапасы, оқыту сапасы, мектеп оқушыларының білім сапасы.

Тәжірибе алмасу бойынша мұғалімдердің педагогикалық қарым-қатынасының әртүрлі формаларын кеңінен қолдану.

Оқушылардың білім беру бағыттарын жобалау негізінде жеке тұлғаға бағытталған, дараландырылған оқыту принциптерін іске асыру.

Оқытудың инновациялық білім беру технологияларын кеңінен енгізу.

"Мәңгілік ел" идеясына оқушыларды тәрбиелеуге бағытталған "Мен – Қазақстан Республикасының азаматымын" жобасын іске асыру

3 кезең.

2018-2019жж  

Жалпылама

Қол жеткізілген нәтижелерді талдау және одан әрі даму перспективаларын айқындау.

Педагогикалық іс-әрекет тәжірибесін жалпылау

Педагогтардың баспа қызметі.

Индикаторы функциональной грамотности школьников и их эмпирические показатели

Жалпы

сауаттылық

- эссе жазу, реферат

- калькуляторсыз санау

- фразаларды құруда, сөздерді таңдауда қиындық тудырмай, сұрақтарға жауап беру

- өтініш жазу, қандай да бір сауалнамаларды, бланкілерді толтыру

Компьютерлік

 − интернет желісіндегі ақпаратты іздеу

− электрондық поштаны пайдалану

- мәтіндерді жасау және басып шығару

- электрондық кестелермен жұмыс істеу

- графикалық редакторларды қолдану

Төтенше жағдайлардағы іс-әрекет сауаттылығы

- зардап шегушіге алғашқы медициналық көмек көрсету

- мамандандырылған қызметтерге шұғыл көмек көрсету үшін жүгіну

- өз денсаулығына қамқорлық жасау

− жеке қауіпсіздікке қауіп төнген жағдайда өзін ұстау

Ақпараттық

- кітаптардан, анықтамалардан, энциклопедиялардан және басқа да баспа мәтіндерінен қажетті ақпаратты табу және іріктеу

- сызбаларды, сызбаларды, кестелерді оқу

- БАҚ-тан (газеттер, журналдар, радио, теледидар) ақпаратты пайдалану;)

- кітапхананың алфавиттік және жүйелі каталогын пайдалану

- сандық ақпаратты талдау

Коммуникативтік

- топта, топта жұмыс істеу

- өзіне басқа адамдарды орналастыру

- көңіл-күйдің ауытқуына жол бермеңіз

− приспосабливаться жаңа, непривычным талаптар мен шарттарға сәйкес

- топ жұмысын ұйымдастыру

Шет тілдерін білу

- сөздікпен аутентикалық мәтінді аудару

- өзі, достары, өз қаласы туралы айту

- әр түрлі тауарларды, Тұрмыстық техника құралдарын ораудағы нұсқаулықтардың мәтіндерін түсіну

- түрлі тұрмыстық тақырыптарға шетелдік достармен және таныстармен қарым-қатынас жасау

Тұрмыстық мәселелерді шешудегі сауаттылық

- өнімдерді, тауарларды және қызметтерді таңдау (дүкендерде, әртүрлі сервистік қызметтерде)

- отбасы бюджетіне байланысты ақшалай шығындарды жоспарлау

- нұсқауларды пайдалана отырып, түрлі техникалық тұрмыстық құрылғыларды пайдалану

- анықтамалық, картаны пайдалана отырып, бейтаныс қалада бағдарлану

Құқықтық және қоғамдық-саяси сауаттылық

- өз құқықтары мен мүдделерін қорғау

- азаматтық қоғам мен құқықтық қоғамды салыстыру

- құқықтық мемлекеттің негізгі принциптерін, конституциялық кепілдіктерді түсіндіру

-қоғамның мемлекеттік-құқықтық институттарының қызметіне сипаттама беру және бағалау.

 

Бағдарламаны қаржылық қамтамасыз ету

Бюджеттік және бюджеттен тыс қаражат, демеушілік қаражат, заңды және жеке тұлғалардың қайырымдылық қайырмалдықтары.

Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер

1. Мектеп түлектерінің қоғамдағы әлеуметтенуге дайындығы, кәсіби таңдау және оқуды жалғастыру үшін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуының жеткілікті деңгейі.

 2. Білім берудің жаңа мазмұнын іске асыру бойынша тұрақты оң динамика.

3. Мектеп бітірушінің құзыреттілік, функционалдық-сауатты тұлғасын қалыптастыру үшін жүйе құраушы негізді қамтамасыз ететін барынша қолайлы орта құру, әр түрлі пән салалары бойынша үштілді білім беруге кезең-кезеңмен көшу үшін жағдайлар жасау.

4. Ішкі және сыртқы бақылау нәтижелері бойынша оқушыларды оқыту сапасының оң динамикасы.

5.  Олимпиада, әр түрлі зияткерлік конкурстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерінің санының өсуі.

6. Оқу-тәрбие үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын белсенді қолдану.

7. Корпоративтік оқыту қағидаттарында құрылған біліктілікті арттырудың мектепішілік жүйесі білім беру мазмұнын жаңарту және инновацияларды енгізу жағдайында педагогтардың кәсіби дайындық деңгейін, кәсіби құзыреттілігі мен кәсіби мәдениетін арттыруға ықпал етеді.

8.   Білім беру сапасын арттыруға ықпал ететін Педагогтардың желілік өзара іс-қимылын кеңейту.

9.   Педагогтардың кәсіби құзыреттілігінің өсуі, оның ішінде оқытудың жобалық, ғылыми-зерттеу әдістерін белсенді пайдаланатын мұғалімдер санының өсуі.

10. Мектепішілік және мектептен тыс қосымша білім беру жүйесінде оқитын оқушылар санының өсуі.

11. Оның табысты жұмыс істеуін ғана емес, сондай-ақ дамуын қамтамасыз ететін тиімді басқару жүйесі.

12. Тәрбие жүйесі "Мәңгілік ел" жалпыұлттық идеясын жүзеге асыру, тиімді және уақыт талабы мен талаптарына сай келеді.

13. Білім беру сапасын, оқушылардың тәрбиелілік деңгейін, олардың өзін-өзі анықтау қабілетін тәуелсіз зерттеу нәтижелері бойынша мектеп рейтингін арттыру.

Бағдарламаны бекіту туралы қаулы

2017 жылғы 30 тамыз №1 хаттамасы педагогикалық кеңес қаулысы