Сенім телефоны
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Ашық сабақтар

Топ: Ортаңғы Б

Тақырыбы:1. Арқан үстінен жүру. Орманға саяхат.

                    2. Таяқшалардан секіріп өту.

Білім беру саласы:«Денсаулық».

Мақсаты:Арқан үстінен тура, қырымен жүруді қайталау.

Міндеттері:

а) Балаларды жаттығу ережелерін толық, дұрыс орындауға үйрету. Бір-біріне кедергі жасамауларын, арақашықтықты сақтауларын қадағалау.

ә) Қимыл-қозғалыстарды орындаған кезде сигналға жауап қайтаруға жаттықтыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

б) Ұлттық ойындарға қызығушылықтарын арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.

Қолданылатын көрнекі құралдар:қамшы, арқан, бөрене, бүр және ойынға қажетті құралдар.

 

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

 

Нұсқаушының іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық-                       қозғаушылық

1 Бір қатар сапқа тұру.

2 Сәлемдесу. (нұсқауларды орындайды).

Аяқтың ұшымен жүру, өкшемен жүру.

«Орман аңдары»

1.бөлім. 1. «Аю». Қолды белге қойып, (қорбандап) табанды нық басып жүру.

2. «Түлкі». Қолды төмен жанға ұстап (қуланып) бір сызықпен жүру.

3. «Кірпі». Қолды алға қойып еңкейіп жүру.

4. «Қоян». Қолды кеуденің алдында иіп, қос аяқпен секіру.

Баяу жүгіру, жылдам жүгіру.

Тыныс алу жаттығуы.

 

Бір тізбекпен кіріп, бір қатарға сапқа тұру.

Сәлемдеседі.

 

Орман аңдарының іс-қимылын келтіріп жүреді.

Бір жолмен бірінің артынан бірі жүреді.

 

 

Қос аяқпен секіреді.

Жүгіреді.

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық-ізденістік

2.бөлім. Қамшымен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.

1. Б.қ.-қамшыны екі шетінен ұстау. 1 қолды бүгу арқылы қамшыны кеуде тұсына көтеру. 2 Б.қ. 4-5 рет қайталау.

2. Б.қ. қолды төмен түсіріп қамшыны ортасынан ұстау. 1 қамшыны жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен тұрып созылу. 2 Б.қ.

3. Б.қ.- қамшыны жоғары көтеру, алға қарай иіліп қамшыны жерге қою. 3- Түзу тұру, 4- алға иіліп қамшыны көтеріп алу. Б.қ.

 

4. Б.қ.- малдас отыру, қамшыны жауырын тұсында ұстайды. 1-оңға бұрылу, 2- Б.қ., 3- солға бұрылу, 4-Б.қ. келу.

5. Б.қ. – еденге арқамен жатып, қамшыны аяқтың ұшына тигізу. Б.қ.

6. Б.қ.- қамшыны жерге қойып секіру. Б.қ.

Тыныс алу жаттығуы.

Негізгі қимыл жаттығулары:

1. Арқан үстінен жүру. (Арқанды көрсету, арқанның үстімен тура және қырымен жүру).

2 Таяқшалардан секіріп өту.

Ұлттық ойындар: «Орамал тастамақ», «Асық жинау».

(Балалармен бірлесе ойнау).

 

Екі қатарға бөлініп, қамшыны алады.

 

 

 

Қамшыларды жоғары көтеріп, оңға солға иіледі.

 

 

 

 

Отырып тұру.

Секіру.

 

Арқан үстінен жүру.

 

Бір-біріне кедергі жасамайды.

 

Ойынды қызыға ойнайды.

Рефлексиялық-түзетушілік

1. Қауіпсіздік ережесін сақтау.

2. Балалардың көңіл-күйін бақылау.

3. Жаттығулар ережелерін толық орындалуын қадағалау.

 

Балаларды мадақтау.

 

 

Күтілетін нәтиже:

Орындайды: Арқан үстімен жүруді.

Түсінеді: Таяқшадан қалай секіруді.

Қолданады: жаттығуларды қамшымен орындауды, ойынға қажетті заттармен орындалатын жаттығуларды орындай білу іскерліктерін.

 

 

 

Білім беру саласы:Қатынас.

Оқу іс-әрекетінің түрі:Көркем әдебиет.

Тақырыбы: «Шұбар тауық»

Мақсаты:Ертегі мазмұнын түсіндіру, кейіпкерлер бейнесіне ене білу. Ой қабілеттерін дамыту.

Міндеттері: 1. Балаларды ертегіне зейін қойып, аяғына дейін тыңдауға үйрету.

                      2. Сөздік қорын байыту.

                      3. Тәрбиешінің сұрақтарына ашық жауап беруге, бірінің бірі 

                          жауабын тыңдауға, өз-өздеріне сенімділікке, кейіпкерге деген

                          мейірімділік, аяушылық сезімге тәрбиелеу.

Әдіс – тәсілдер:түсіндіру, көрсету.

Көрнекіліктер:Сурет, ұршық театры, қорап театры, д/о «үй құстары», сандық.

Биллингвалдық компонент:тауық – курица – hen,  жұмыртқа – яйцо – egg, ата – дедушка - grandfather , әже – бабушка – grandmother.                                  .

Мотивациялық қозғаушылық.

Балалармен поезд құрып, ертегі әлеміне барамыз. Балалардың көңіл-күйлерін көтеру.

Аудан қуат алайық,

Алақанға салайық.

Күннен шуақ алайық,

Алақанға салайық.

Жерден нәр алайық,

Алақанға салайық.

 

Балалар бұл не? Бізге әже келді. Қолында қоржын. Амандасу. Әже кетеді.

Қоржынның ішінде жұмыртқа. Жұмыртқаны не әкеледі?

Тауық – деп жауап береді.

Үй құстарын атау.

Енді «Шұбар тауық» ертегісімен танысамыз.

Биллингвалдық компонент.

Сөздік ұйқас жасау. 

Сергіту сәті: «Балапан» биі.

Ұршық театрмен ертегіні аяқтау.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек – ертегіні тыңдау.

Нені игерді – кейіпкерлердің бейнесімен танысу.

Нені біледі: сұрақтарға толық жауап береді.

 

 

 

 

Мемлекеттік тілде оқытатын № 120 этномәдени   

тәрбие беру орталығы – сәбилер бақшасы

 

 

 

 

 

 

«Қатынас»

Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы: «Қасқыр, түлкі, әтеш » ертегісі

 

 

                                                                                                                                 

                                                                                                                                    

 

 

 

                                                                                        Тәрбиеші:А.А.Муханова

                                                         

 

 

 

 

Павлодар қаласы.

2017-2018 оқу жылы


Білім беру саласы:«Қатынас»

Оқу іс-әрекет түрі: Сөйлеуді дамыту

Тақырып: «Қасқыр, түлкі, әтеш » ертегісі

Мақсаты:Балаларға мнемокесте  арқылы ертегіні мазмұндауға үйрету.

А)Білімділік:  Ертегімен танысып, мнемокесте арқылы білімдерін бекіту;

Ә)Дамытушылық: балалардың есте сақтау, сөздік қорын, тілдік қатынастарын жетілдіру, әңгімелеп беруге дағдыландыру.

Б)Тәрбиелеу:балалардың шығармашылықтарын тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер:сұрақ- жауап, әңгімелеп беру, көрсету, талдау, мнемокестемен  жұмыс, салыстыру.

Пайдаланатын құралдар:мнемокесте сызбасы, төс белгілер,магнитафон, шығармашылық орталағындағы үлгілер мен құралдар.

Сөздік жұмыс: Шаһар-кала,мұржа-пештін түтін шығаратын мойыны.

Билинг. Компонент(үштілділік): Қасқыр-волк-wolf,түлкі-лиса-a fox,әтеш-петух-cock.

Іс- әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Кіріспе:  «Үзінді қай ертегіден?»                

Мақсаты: Балаларға аудио кітап арқылы ертегіні тыңдату.

-Балалар, бүгін сабақта жана ертегімен танысамыз.

Мнемокесте аркылы ертегі кейіпкерлерін табу

Үштілділік сөздерді айту

Балаларға аудио кітап арқылы ертегінің атын таба алуға үйрету.

 

 

-Қаскыр, түлкі, әтеш.

Ұйымдастыру-іздестіру

-Ендеше қазір төс белгілерімізге қарап, екі орталыққа бөлінеміз.

Кітап орталығында: Мнемокесте арқылы ертегімен танысады.

Құрастыру орталығында: Ертегі кейіпкерлерін құрастыруға үйрету.

Ертегіні мнемокесте аркылы тыңдату.

-Ертегі не туралы?

 

-Қасқыр, түлкі, әтеш не салмақ болады?

-Түлкі қасқыр мен әтешке қандай тапсырма берді?

-Түлкі өзі не істеді

-Ертегі немен аяқталды?

Сөздік жұмыс: Мұржа, шаһар

 

 Дидактикалық ойын/ Ғажайып шенбер

Ертегі кейіпкерлерін сипаттау

(қасқыр,түлкі,әтеш,арыстан,аю,тауық,қоян,үйрек.

Балалар төс белгілеріне қарай отыра екі орталыққа бөлінеді.

 

Балалар өз жұмыстарына кіріседі.

Балалар ертегіні мнемокестеге салып тамашалайды.

-Шаһар.

-Қасқыр орманнан ағаш тасиды,әтеш оятады.

-Әтешті жеп қойғысы келді.

Жана сөздермен танысады.

Кейіпкерлерді сипаттайды

 

                                              

 

 

Рефлексивті- түзетушілік

Қорытындылау:

 

-Бүгін сабақта не істедік?

-Кітап орталағында қандай ертегімен таныстындар

Құрастыру орталығында нені құрастырдындар?

-Достық,бірлік туралы қандай мақал-мәтелдер білесіндер

 

 

Бағалау.Көніл-күйлерін жақсы болса көнілді күннін көзіне күннін шуақтарын жапсырасындар,ал көнілсіз болсандар көнілсіз бұлтқа тамшыларды жапсырасындар.

Балалардың жауаптары:

Балалар сұрақтарға жауап береді.

-Қасқыр,түлкі ,әтеш ертегісімен таныстық.

-Ертегі кейіпкерлерін

 

-Береке басы-бірлік.

-Күш бірлікте.

-Бірлік болмай,тірлік болмас.

Балалар өздерін бағалайды.

 

Күтілетін нәтиже:

Не білді? Ертегіні мнемокесте арқылы мазмұндауды;

Не меңгерді?Ертегідегі кейіпкерлерді сипаттау;

Не игеру керек? Құрастыру орталығында пазл арқылы кейіпкерлерді құрастыруға үйрету.

 

 

 

 

 

 

Мемлекеттік тілде оқытатын № 120 этномәдени   

тәрбие беру орталығы – сәбилер бақшасы

 

 

 

 

 

 

«Әлеуметтік орта»

Экология негіздері

Тақырыбы: «Су. Табиғаттағы судың күйі»

 

 

                                                                                                                                 

                                                                                                                                    

 

 

 

                                                                                        Тәрбиеші:А.Т.Валиева

                                                         

 

 

 

 

Павлодар қаласы.

2017-2018 оқу жылы

Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»

Оқу іс-әрекеті: Экология негіздері

Тақырыбы:Су. Табиғаттағы судың күйі.

Мақсаты: Су-тіршілік көзі туралы білімдерін тереңдету.  Судың қасиеттері.Судың қоршаған ортадағы алатын орны. Тіршілік нәрі болып саналатын суға қамқорлықпен қорғауға тәрбиелеу.Басқалардың ой-пікірін ескере отырып, өзінің пікірін дәлелдей білуге тәрбиелеу, су әлеміне ұқыпты қарауға баулу.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, бақылау, көрсету, тәжірибе, салыстыру.

Биллингвалдық компоненттер: су-вода-water.

Көрнекілігі: өзен, көл, мұхит-суреттер,  таза су, ыстық су, стакан, бояу, қылқалам, қасық, ұсақ тастар, қант, тұз, сарымсақ, мұз, қағаз сүлгі, әр түрлі пішінді ыдыстар.

Іс-әрекет кезеңдері

                         Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Кіріспе бөлім

Судың дыбысын тыңдату.

-Бұл ненің дыбысы?

 

Судың дыбысын тыңдайды.

Негізгі бөлім

-Балалар суды қайдан көруге болады?

-Су не үшін керек?

Теледидардан судың қолдануын көрсету.

Д.О: «Егерде ...»

-Балалар егер де су болмаса, не болар еді?

Тәрбиеші қорытынды жасайды. Сусыз жер бетінде тіршілік болмас еді.

-Балалар су таусылмау үшін не істеу керек?

 

Балаларды екі орталықа бөлу.

1.Зертеу орталығы

2.Шығармашылық орталық (Таптап басып бояуды жағу, қылқаламның ұшымен).

-Балалар суды зерттегілерін келеме?

Онда зерттеу орталығына барайық.

№1Тәжірибе Судың қандай екенін анықтаймыз.

Мақсаты: судың қасиеттерін анықтау.(мөлдір, иіссіз, суда кейбір заттар ериді, салмағы бар).

Тәрбиеші үш жабық ыдысты көрсетеді де, олардың ішінде не барын анықтауды ұсынады.

Содан кейін ыдыстарды ашамыз, балалар бір ыдыс бос екенін, екіншіде су бар екенін, үшіншіде шай бар екенін көздерін жеткізеді.

Тәрбиеші мен балалар судың қасиеттерін анықтайды: ыдыстарға құяды, қант қосады, қанттың қалай еритінін бақылайды, иіскейді, дәмін татады, қайта құяды, бос және толық ыдыстардың салмағын өлшейді, салыстырады.

Қорытынды: Су дәмін өзгерте алады. Суға қосылған заттың дәмін алады.

Тәрбиеші суға сарымсақ қосады.

Суды искеуге балаларға ұсынады.

Қорытынды: таза суда иіс жоқ, дәмі жоқ.

№2Тәжірибе Түрлі-түсті мұзшалар дайындау.

Мақсаты:Судың суықта қатып қалатыны туралы, суда бояудың еритіні туралы балаларға түсінік беру.

Тәрбиеші түрлі-түсті мұзшаларды көрсетеді де, оларды қалай жасалғаны туралы сұрайды. Балалармен бірге бояуды суға салады, араластырады, әр түрлі пішінді ыдыстарға құяды, оларға жіптерді салады.

№3Тәжірибе Суды бояу

Мақсаты:судың қасиеттерін анықтау: су жылы және суық болуы мүмкін, басқа заттарды жылыта алады, кейбір заттар суда ериді, су мөлдір, бірақ түсін өзгерте алады, егер суға иісі боялған заттарды ерітсе, онда иісін де өзгертеді. (жылы суда бояулар тез ериді).

 Тәрбиешілер мен балалар суда 2-3 затты бақылайды. Суда заттардың жақсы көрінетінін анықтайды (су мөлдір) егер суға бояумен салынға суретті салсақ, не болатынын анықтайды. Суреттің бояуы суда ерігенін, ал судың түсінің өзгергенін анқтайды. Неге солай болғанын анықтайды. (бояу бөліктері суға түсті).Тағыда суды қалай бояуға болатынын анықтайды (бояғыш қосу). Тәрбиеші балаларға суды өздеріне бояуды ұсынады (бірден жылы және суық суға). Тәрбиеші балалардың алдына міндет қояды: қай ыдыстағы су тез ериді, ол ыдысқа бір қасық бояғышты салуға ұсынады: түсі қалай өзгереді, иісі қалай өзгереді, егер бояғыш көп болса (судың түсі қатты болады, иісі күшті болады).

 

№4Тәжірибе Суды бояу

Суға тас салу.

Судағы тасты көріп тұрмыз ба,

-Енді суға бояу қосамыз, суды араластырамыз. Суда түс пайда болады. Судағы тас көрінеме?

Топтың есігін біреу қағады.

Қарханшайымнан хат келеді. Онда мұз бар. Әр балаға мұзды таратады.

-Балалар мұз қандай? Жылудың әсерінен мұз суға айналады. Су температураның төмендеуне байланысты мұзға айналады.

Суды әр түрлі пішінді ыдыстарға қиюға ұсынылады.

Қорытынды: су құйылған ыдыстын пішінін алады.

Бұл тәжірибиені тәрбиеші орындайды.Ыстық су құйылған ыдыстын үстіне шыны қояды. Шыныда бу пайда болады.

Қорытынды: Су қатты, сүйық, бу түрінде кездеседі.

 

                                                                                                         

Балалар өз ойларын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар алжапқышты киеді.

 

 

 

Балалар зерттейді де бір ыдыстың жеңіл екенін, ал екі ыдыстың ауыр екенін, бір ауыр ыдыстың ішінде боялған сұйықтықтың бар екенін анықтайды.

-Су таза, мөлдір.

-Таза судың дәмі жоқ.

Иісі жоқ.

-Суда тәтті дәм пайда болады.

 

 

Суда иіс пайда болады.

 

 

 

 

 

 

 

-Суық, мөлдір,қатты.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар тапсырмаларды орындайды, не болғанын әңгімелейді.

Қорытынды бөлім

Д.о:   «Ассоциация»

Алған білімдерін ортаға салады.

 

-мөлдір , таза, қатты, дәмсіз, исіссіз,

сүйық т.б.